Regulamin sklepu

 

1. DEFINICJE

- czyli krótki słownik pojęć

1.1. My – Marynarz Tax sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie

1.2. Witryna – portal internetowy marynarztax.pl oferujący m.in.:

·        informacje o świadczonych usługach wraz z ofertą cenową,

·        dodawanie produktów do koszyka,

·        założenie konta w Panelu Klienta, umożliwiającego przesłanie skanów dokumentów, zawarcie umowy i płatność za usługę.

1.3. Ty – użytkownik witryny, który jest konsumentem lub firmą i korzysta z Panelu Klienta.

1.4. Konsument - osoba fizyczna, która np. korzysta z usług przedsiębiorcy i nie jest to bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.5 Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i jej zakup jest bezpośrednio związany z działalnością, jednak z treści umowy wynika, że nie posiada charakteru zawodowego.

1.6 Firma – podmiot, który jest przedsiębiorcą, tzn. prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą i dokonuje zakupów związanych z jego działalnością gospodarczą i zawodową oraz spółki handlowe, fundacje, stowarzyszenia.

1.7 Konto – usługa elektroniczna, dzięki której masz dostęp do Panelu Klienta i możesz z niego korzystać.

1.8 Usługa – usługa, której opis znajduje się w ofercie witryny i która będzie świadczona w ramach struktury przedsiębiorstwa Marynarz Tax sp. z o.o.

 


2. INFORMACJE OGÓLNE

- czyli, co znajdziesz w naszym regulaminie

2.1 Z regulaminu dowiesz się m.in.:

·        kim jesteśmy,

·        jakie usługi u nas zamówisz,

·        jak korzystać z panelu klienta,

·        jak zapłacisz za wybraną usługę,

·        jak przebiegać będzie usługa.

2.2 Zapoznaj się uważnie z regulaminem przed założeniem konta w Panelu Klienta.

2.3 Regulamin może się zmienić. Obowiązuje Cię wersja, którą akceptujesz w dniu założenia konta w Panelu Klienta. Poinformujemy Cię o zmianie wysyłając e-mail na adres, który nam podałeś przy rejestracji.

3. INFORMACJE O NAS

- czyli kim jesteśmy i gdzie nas znaleźć

3.1 Nazywamy się Marynarz Tax sp. z o.o. i zajmujemy się obsługą prawno – podatkową marynarzy.

3.2. Dane naszej firmy:

·        adres: ul. Przestrzenna 11/4, 70-800 Szczecin

·        NIP: 9552575861

·        e-mail: info@marynarztax.pl

·        telefon: + 48 511 914 527

·        www.marynarztax.pl

3.3. Możesz skontaktować się z nami korzystając ze wszystkich podanych przez nas danych.

3.4. My również będziemy się z Tobą kontaktować przy ich użyciu, tj. telefonicznie, e-mailem lub pocztą na dane, np. adres pocztowy lub e-mail, które podasz nam w zamówieniu. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za to, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym. Nieprawdziwe lub nieprawidłowe dane mogą utrudnić lub nawet uniemożliwić świadczenie przez nas usług.

4. NASZA OFERTA

- czyli do kogo kierujemy naszą ofertę.

4.1 Dzięki naszej stronie internetowej możesz:

·        wybrać usługę z zakresu usług prawno - podatkowych,

·        założyć konto w panelu klienta i zawrzeć z nami umowę,

·        opłacić usługę w prosty i szybki sposób,

·        przesłać nam dokumenty niezbędne do świadczenia usługi.

4.2 Korzystanie z naszej witryny internetowej jest dostępne dla konsumentów i przedsiębiorców.

4.3 Informacje na temat naszych usług można znaleźć w naszej witrynie internetowej w zakładce Strona Główna, Oferta.

4.4 Staramy się, aby wszelkie informacje w sklepie były kompletne i poprawne. Pamiętaj jednak, że w momencie składania zamówienia mogą wystąpić nieprawidłowości, za które nie przyjmujemy odpowiedzialności.

4.5 Zastrzegamy sobie prawo do zmiany, dodania i usunięcia informacji z naszej strony w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia.

4.6 Ceny usług podane są w PLN, zawierają informację o podatku VAT i nie zawierają opłat należnych organom administracji, sądom, wynikających z ustaw i rozporządzeń.

 

5. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI

- czyli co musisz zrobić, żeby skorzystać z usługi

5.1. Aby złożyć u nas zamówienie:

·        zaakceptuj regulamin i zasady dotyczące korzystania z naszej witryny,

·        korzystaj z urządzenia podłączonego do Internetu i spełniającego minimalne wymagania techniczne, tj.:

Ø  przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w wersji 71 lub nowszej, Google Chrome w wersji 79 lub nowszej, Safari 7.0 - 13.0 (w zależności od wersji iOS na urządzeniach mobilnych), Opera w wersji 65 lub nowszej lub Microsoft Edge w wersji 79 lub nowszej,

Ø  włączona obsługa JavaScript i plików cookies.

·         załóż konto w Panelu Klienta.

5.2 Pamiętaj, żeby korzystać z witryny w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, postanowieniami tego regulaminu, a także ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.

 

6. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

- czyli jak zamówisz u nas usługę.

6.1 Zaloguj się - wpisz swój e-mail i hasło.

6.2 Wybierz usługę i umieść w koszyku. Jest to możliwe wyłącznie poprzez założone wcześniej konto w Panelu Klienta.

6.3 Zweryfikuj pozycje w koszyku, wprowadź zmiany, jeśli potrzebujesz i przyciśnij Dalej.

6.4 W Panelu Klienta możesz zapoznać się z Ogólnymi Warunkami Umowy przed jej podpisaniem.

6.5 Zaakceptuj nasz regulamin i określ inne zgody, jeśli ich udzielasz.

6.6 Przejdź do płatności – tu wybierzesz sposób płatności i ją wykonasz.

7. PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI

- czyli jak potwierdzamy zawarcie umowy o świadczenie usług.

7.1 Po przetworzeniu płatności, OWU wraz z załącznikiem otrzymasz od nas e-mailem przesłanym na adres, który podałeś, wraz z linkiem umożliwiającym złożenie podpisu poprzez platformę Autenti.

7.2 W momencie złożenia wszystkich podpisów zostanie zawarta umowa.

7.3 Poinformujemy Cię mejlowo, telefonicznie, jeśli przesłana przez Ciebie dokumentacja będzie wymagała uzupełnienia.

7.4 Jeśli nie będziemy mogli zrealizować usługi w całości lub części z powodu okoliczności, na które nie mamy wpływu, tj.:

·      błędne wypełnienie formularza i brak kontaktu z Tobą,

·      takie uprawnienie lub obowiązek będą wynikały z prawa,

w miarę możliwości powiadomimy Cię o tym mejlowo w terminie 7 dni od dnia złożenia przez Ciebie zamówienia i zwrócimy Ci uiszczoną cenę usługi w takim zakresie, w jakim jej nie zrealizowaliśmy.

7.5 Opłacenie usługi na naszej stronie, akceptacja regulaminu i zawarcie umowy oznaczają zgodę na wystawienie i udostępnienie Tobie faktury oraz faktur korygujących elektronicznie. Jest to także równoznaczne z rezygnacją z otrzymywania faktur w wersji papierowej.

7.6 Wystawimy fakturę elektroniczną po zawarciu umowy i dokonaniu płatności. Fakturę wyślemy, jako załącznik w formacie PDF, na adres e-mail, który podałeś w formularzu. Będziesz mógł ją również pobrać ze swojego konta.

7.7. Założenie konta w Panelu Klienta nie oznacza zobowiązania do zawarcia z nami umowy i świadczenia usługi ani do płatności. Konto umożliwi Ci podpisanie z nami Umowy, wybór usługi i złożenie zamówienia za nią, dokonanie płatności, przesłanie nam dokumentów w wygodny sposób, z poziomu witryny wtedy, gdy się na to zdecydujesz.

 

8. PŁATNOŚCI

- czyli jaką metodą możesz zapłacić

8.1 Cena usługi (wraz z VAT) znajduje się przy jej opisie i zdjęciu, a także w załącznikach do OWU, dostępnych w Panelu Klienta.

8.2 Możesz zapłacić:

·        poprzez szybką płatność PayNow,

·        internetowym przelewem bankowym,

·        przelewem tradycyjnym,

·        blikiem.

9. REALIZACJA UMOWY

9.1 Usługi opisane na stronie marynarztax.pl nie są świadczone drogą elektroniczną, w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Oznacza to, że poprzez witrynę możesz zasięgnąć informacji o usłudze, zawrzeć umowę i dokonać płatności. Następnie umowa jest realizowana poprzez świadczenie usług zgodnych z wybranym zakresem stacjonarnie, online, telefonicznie, w ramach struktury przedsiębiorstwa Marynarz Tax sp. z o.o.

9.2 Usługi na podstawie umowy zawartej z Marynarz Tax sp. z o.o. świadczone są przez wykwalifikowanych adwokatów, radców prawnych i doradców podatkowych, wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa i zgodnie z zasadami etyki tych zawodów.

 

10. REKLAMACJE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

10.1 Jeśli stwierdzisz, że świadczona przez nas usługa jest niezgodna z Regulaminem, Polityką Prywatności, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji. Reklamację możesz przesłać elektronicznie, używając formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na adres info@marynarztax.pl. Możesz także wysłać reklamację tradycyjną pocztą, wskazując nasze dane adresowe dostępne w zakładce „kontakt” witryny www.marynarztax.pl. W reklamacji musisz podać swój adres e-mail, opisać problem i powiedzieć, jak chciałbyś, aby sprawa została rozwiązana.

10.2 Jeśli zabraknie w reklamacji danych niezbędnych do jej rozpatrzenia, poprosimy Cię o ich uzupełnienie, abyśmy mogli odpowiednio zareagować. Nieuzupełnienie reklamacji w określonym czasie spowoduje, że niestety nie będzie możliwe jej rozpatrzenie. To ważne, abyś odpowiedział na prośbę o uzupełnienie reklamacji, bo w przeciwnym razie nie będziemy mogli Ci pomóc.

10.3 Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania, chyba że reklamację złożysz po 90 dniach od chwili, gdy dowiedziałeś się o problemie - wtedy niestety nie zostanie ona rozpatrzona. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana tylko na Twój e-mail przypisany do konta w Panelu Klienta www.marynarztax.pl. W szczególnych sytuacjach możemy wysłać odpowiedź na inny podany przez Ciebie e-mail.

10.4 Jeżeli nie będziesz zadowolony ze sposobu rozstrzygnięcia Twojej reklamacji, zaprosimy Cię do mediacji w celu znalezienia porozumienia. W ostateczności spory mogą być rozstrzygane przez polskie sądy.

10.5 Nasza Umowa zostaje zawarta na czas określony - wykonania wybranej przez Ciebie usługi, zgodnie z jej opisem i procedurą uregulowaną właściwymi przepisami prawa. Z uwagi na rodzaj usługi i Twoje bezpieczeństwo prawne, nie przewidujemy odstąpienia od umowy. Umowa wygasa z chwilą zakończenia świadczenia przez nas usługi, którą wybrałeś zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym Regulaminie.

11. OCHRONA DANYCH

- czyli jak chronimy dane, które nam udostępniłeś

11.1 Jesteśmy administratorem danych, które nam udostępniłeś, korzystając z naszej witryny. Zapewniamy ich ścisłą ochronę i przetwarzanie zgodnie z przepisami. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności, z której dowiesz się m.in:

·        jakie stosujemy praktyki gromadzenia danych,

·        z jakich środków bezpieczeństwa korzystamy,

·        jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane,

·        jakie masz uprawnienia,

·        jakich plików cookies używamy i w jakim celu je gromadzimy.

11.2 Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego podejmujemy środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia usług, które świadczymy.